آیا میدانید که استرس زندگي شهري از مهمترين عوامل تشديد کننده بيماري ام اس است ؟ طبق نظر پزشکان متخصص ، به شما توصیه میشود : دستورات دارويي، تغذيه‌اي و جسمي را لحاظ کنید ، از تنش ها و استرس پرهيز کرده و زندگي آرامی را براي خود فراهم کنید ... موفق باشید

۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

طلا و مس

مطلبی از وبلاگ " سلام ام اس "

دوستان عزیزم سلام و درود
دلم از این مینیمال ها می خواد که تو یه جمله کلی حرف زده باشم، اما چه کنم که من پر حرفم!
شنبه یه دوست عزیزی درباره فیلم طلا و مس کامنت خصوصی گذاشته که فکر کردم شاید برای شما هم جالب باشه و بیشتر هم دوست دارم نظر شما دوستان عزیزم رو بدونم، کامنت این دوست عزیزمون از این قراره:
می دونم ربطی به اینجا نداره اما نمی دونستم حرفمو کجا بزنم.
فیلم طلا و مس را دیدم . زن نقش اول فیلم ام اس داره. به قدری بیماریشو بد نشون داده دیگه زیادی پیازداغشو زیاد کرده
خیلی خیلی نارحت کننده بود
باید یکی به این کارگردانها بگه وقتی اطلاعات کافی ندارن فیلم نسازن.
انگار هرچی بدبختی بیشتری نشون بدن فیلمشون قشنگتره. واقعا متاسفم
ادامه را در منبع اصلی بخوانید

۱۴ نظر:

  1. منم قبول دارم. الان دیگه مثل چند سال پیش نیست که ام اس این بلاها رو سر آدم بیاره. به نظرم این نمایش بد از بیماری ام اس روحیه بیماران و خانواده بیماران را خراب می کنه. این چیزی که تو فیلم نشون داده شد مربوط به سال 63 و 64 بوده که واقعا بیمارهای ام اس زمین گیر می شدن نه الان که وقتی بیمار بعد از پالس کورتون از بیمارستان مرخص می شه دیگه خوب خوبه و روی پای خودشه و بعد از دو هفته دوباره زندگی عادی می شه

    پاسخحذف
  2. منم موافقم وتعريفشو شنيدم ولي هيچ وقت دوست ندارم اين فيلم رو ببينم(البته ام اس در همه بيمارا يكسان نيست و احتمالا اين كارگردان نوع بدخيمشو براي فيلمش انتخاب كرده )من موافق اين فيلم نيستم براي اينكه مردم ما اطلاعاتي در مورد ام اس ندارند چه برسه به انواعش.(واقعا كارگردان خسته نباشند ((: چون بيماراني هستن كه دائم بايد به همه توضيح اينو بدن كه ما به نوع خوشخيم اين بيماري مبتلا هستيم و مثل اون فيلمي كه شما از ام اس ديدين نيستيم

    پاسخحذف
  3. سلام به دوستان و ممنونم از ارسال نظراتشون، دقیقا حق با شماست عزیزان ممنونم

    آقا اهری سلام
    ممنون بابت این پست انتظارش رو نداشتم، ممنون که مثل همیشه هوای ما بچه های ام اسی رو دارید. آقا اهری چرا وبلاگت برای من فیلتره :((

    پاسخحذف
  4. سلام خانم آرام
    مطلبتان جالب بود حالا به هر دلیل ! ( ما ادای وظیفه کردیم بدون منت ). و اینکه وبلاگم ف.ی.ل.ت.ر شده باشد . برای چندمین بار نهایت محبت دوستان ف.ی.ل.ت.ر چی را میرساند . قربانشان بشوم ماها را ! فله ای ف.ی.ل.ت.ر میکنند . و کسی پاسخگو نیس
    گویا مبارک هم از مصر در رفته .
    مبارک مصری ها

    اهری

    پاسخحذف
  5. من خيلي موافق نظر دوستان نيستم؛ خيلي از بيماران ام اس هستند كه بيماريشون پيشرفتست؛نه با كورتون و نه با هيچ درمان رايج پزشكي هم بهتر نمي شن.
    اين فيلم هدف ديگه ايي داشت.مي تونست نشون بده كه بعد از بيمارستان اون خانم بهتر شده اما اين هدف اصلي فيلم نبود...

    پاسخحذف
  6. سلام حرف دل من هم همینه چرا روحیه ما را خراب میکنند؟ میتونستند حداقل یه تحقیق ساده یا یه مشورت با یه متخصص داشته باشند بعد فیلم بسازند.

    پاسخحذف
  7. سلام محمد هستم خواهرم فیلم رو دیده و نمیگذاره من هم ببینم البته من اعتقاد دارم داشتن آگاهی از اینکه ممکنه بیماری پیشرفت هم بکنه بد نیست البته خیلی خوبه که همه بدونن در آینده نزدیک این بیماری درمان میشه ولی خدا وکیلی قبول کنین این بیماری آدم را آدم تر از قبلش میکنه

    پاسخحذف
  8. سلام
    من هم نظر دوستان را تایید می کنم واقعا بد جور نشان داده شده بود خواهر من بعد از دیدن این فیلم نتوانست تا سه روز با من حرف بزنه همش گریه کرد البته هر کاری کردیم نبینه نشد خانواده من که نتوانست ببینه اما من دیدم اولین بار با تازه شدن زخم خاطرات حسابی ناراحت شدم ولی دفعه بعد توجه خودم را به سید رضا دادم دیدم رسیدن اون به درجه والای معرفت خوب تعریف شد . ولی این طلا شدن خیلیها مثل من را از شدت ناراحتی مس کرد. او طلا شد وما مس .

    پاسخحذف
  9. سلام
    فوق العاده بد بود هر چند دوست نداشتم ببینم ولی گفتم برم بگیرمو ببینم . نتیجه از قبل مشخص بود

    پاسخحذف
  10. سلام
    متاسفانه فیلم خیلی خیلی غیر حرفه ای بود
    متاسفانه در کشورهای دیگر تقویت روحیه بیماران در اولویت برنامه های مسولان ارشد بهداشت قرار دارد ولیکن در مملکت اسلامی ما همه مسائل به پول ختم میشود این فیلم نیز تنها برای نشان دادن رحیه بالای طلاب در زندگی بود تا روحیه و مشکلات یک بیمار ام اسی
    در کشورهای پیشرفته مسله ام اس حل شده می باشد و روز به روز داروهای جدید کاربردی به بیمارن ارائه میشود.
    دوستان عزیز نگران نباشید داروی قطعی بیماری ام اس با پیشرفتهای پزشکی خیلی زود به دستتون میرسه.
    با تشکر

    پاسخحذف
  11. با سلام.بنده بيمار ام اس هستم.فيلم جالبي نبود .نويسنده اصلا اطلاعاتي از ام اس نداشت.داروهاي ام اس گران هستند و با يك قالي كار راه نمي افتد.داروي ايراني كه فايده نداره و داروي خارجي هم خيلي گران است حدود 600 هزار تومان در ماه.در ايران خدا به داد بيماران برسه فقط خدا.

    پاسخحذف
  12. سلام
    من نه فيلمو ديدم ونميخوام ببينم بجاي اينكه به مشكلات ما برسن ميان ازمون فيلم مي سازند تا روحيه مونو بيشتر تخريب كنن وديدگاه مردم رو منفي تر كنن واقعا" متاسفم چيزي جز ام اس نمونده بود در موردش فيلم بسازند....

    پاسخحذف
  13. ما داریم تلاش میکنیم که دستمون به رسانه ها برسه و تا جایی که میتونیم خیلی ها رو از ترس در بیاریم که اگه رعایت کنن هیچ اتفاقی براشون نمیافته
    داریم تلاش میکنیم که به مردم عادی بگیم که یه ام اسی میتونه همه کارهای یه انشان عادی رو انجام بده ... که بگیم ام اس غول نیست ......
    بعد از این طرف یه کارگردانی .... با همکاری انجمن ام اس ایران و ..... یه فیلمی میسازن که هر کی هم نمیدوسته تا حالا چیه ... خدا به داد برسه
    .........
    شما فقط فرض کنین که من ام اس دارم و با نامزدم میخوام این فیلم و نگا کنم ....
    یا با مادر و پدرم
    یا با بچم
    یا حتی با دوستم
    با فرض کنین این فیلم رو دیدین و بعد از یه مدت یا خودتون یا عزیزتون ام اس گرفته .....
    فقط فرض کنین
    کاش کارگردان هم حداقل فقط فرض میکرد

    پاسخحذف
  14. خاک بر سرش با این فیلمش .. فقط خواسته یه چیزی ساخته باشه

    پاسخحذف


©
بازنشر مطالب اين سایت، با ذكر نشانی و پيوند به متن نوشتار،مجاز است